26 Aralık 2020 Cumartesi

Marriott International 2020'de Japonya'daki Ayak İzini Genişletiyor

Marriott International, Inc (Nasdaq: MAR) bugün, 2020'de ülkede altı otel markasını piyasaya sürerek Japonya'daki ayak izini genişlettiğini duyurdu. Yeni tanıtılan markalar arasında AC Hotels by Marriott, Aloft Hotels, EDITION, JW Marriott yer alıyor. 

Fairfield by Marriott ve Ritz-Carlton Rezervi. Yıl boyunca yapılan bu eklemeler ve diğer açılışlarla şirket, 2020'yi Japonya'da 18 markada temsil edilen toplam 63 açık mülkle kapatacak.

Marriott International Asia-Pacific Başkanı Rajeev Menon, "Modernite ve gelenekler arasındaki güzel zıtlıkları, geleceğe dönük şehirleri ve nefes kesici kırsal manzaralarıyla Japonya, gezginler için tercih edilen bir destinasyon olarak Marriott International için her zaman önemli bir pazar olmuştur" dedi. 

Büyük Çin). "Oldukça farklı markalardan oluşan genişletilmiş portföyümüz, Japonya'daki gezginlere çok çeşitli segmentlerde ihtiyaçlarını ve ilgi alanlarını karşılamak için daha fazla seçenek sağlıyor."

Ian Schrager ve Marriott International tarafından tasarlanan marka EDITION, Japonya'da planlanan iki otelden ilki olan The Tokyo EDITION, Toranomon'un prömiyerini 20 Ekim'de yaptı. 

Yeni lüks yaşam tarzı oteli, Japonya'nın kültürünün, tarzının ve geleneklerinin rafine, zarif, sade ve saf yaklaşımı ile EDITION'ın tutkusu, duygusu, karmaşıklığı, statükonun sürekli yıkılması ve bir şeyler yaratmak için kuralları çiğneme arzusu arasında çok hassas bir dengeleme hareketini temsil ediyor. tamamen yeni ve daha önce hiç görülmemiş. 

Marriott International’ın Asya Pasifik’teki 800. oteli JW Marriott Hotel Nara, ikonik serbest dolaşan geyikleri ve UNESCO Dünya Mirası tapınakları ve tapınaklarıyla ünlü güzel Nara kentindeki ilk uluslararası lüks oteldir. 

Bir Ritz-Carlton Rezervi olan Higashiyama Niseko Köyü, 2020-2021 kış sezonu için Japonya'nın önde gelen kayak merkezi Niseko'da konuklarını ağırlayarak bölgenin 2.190 dönümlük kayak yapılabilir arazisini keşfetmek isteyen gezginler için bir kaçamak imkanı sunar. Şu anda, Marriott’un Lüks ve Premium katmanlarında Japonya’da 41 otel var.

Temmuz ayında açılan yeni AC Hotel Tokyo Ginza, markanın zamandan bağımsız ve amaca yönelik tasarım tutkusunu Tokyo'nun lüks alışveriş, yemek ve moda bölgesinin kalbine getiriyor. 

Yakın zamanda açılan Aloft Tokyo Ginza, Marriott’un müzik tutkunları ve teknoloji meraklısı gezginler için bir markası olup, başkentin ikonik sokak kültüründen esinlenen neon renkleri, grafiti ve orijinal sanatın eklektik bir karışımını sergiliyor.

Yerel gezi noktalarını canlandırmayı amaçlayan Fairfield by Marriott "Michi-no-eki" projesi, Japonya'nın ulusal otoyol dinlenme alanlarının yanında sekiz yeni otel ile Japonya'da Fairfield markasının büyük bir genişlemesini canlandırdı. 

Oteller, gezginlerin Japonya'nın yerel güzelliğini keşfedebilecekleri uygun üsler olacak ve ülkenin daha önce keşfedilmemiş bölgelerine kapsamlı erişim sağlayacak. 

Marriott, tanınmış Japon geliştirici Sekisui House ile birlikte girişimin bir parçası olarak 18 ek Fairfield oteli daha açacak.

Japonya Bölge Başkan Yardımcısı Karl Hudson ve Marriott International Guam, "Bu yıl şüphesiz zorlu geçti" dedi. "Ancak seyahat belirsizliklerine ve zorluklarına rağmen, bu yıl Japonya'da birkaç yeni markayı piyasaya sürdük. 

Japonya'da seyahatin geleceğine güvenimizi koruyoruz ve bu güzel ülkeyi keşfetmek ve keşfetmek için gezginleri ağırlamaya hazırız. "

Marriott International'ın Japonya'daki ayak izinin, geliştirme hattındaki 30'dan fazla otelle önümüzdeki yıllarda daha da genişlemesi bekleniyor. 

Bu heyecan verici gelişmeler arasında Bulgari Tokyo'nun merakla beklenen ilk çıkışı ve Japonya'daki diğer Fairfield by Marriott Michi-no-eki otelleri yer alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder