Geçen Perşembe günü düzenlenen çevrimiçi etkinliğe UNWTO Üye Devletlerinin turizm bakanları, üst düzey seyahat dernekleri, turizm kurulları ve bölgenin dört bir yanından Destinasyon Pazarlama Organizasyonları katıldı. Katılımcılar, UNWTO ve Google'ın turizm sektörüne ilişkin bilgilerine ilk elden erişim elde ettiler ve daha sürdürülebilir bir iyileşme için yeni stratejiler geliştirdiler.
UNWTO, Orta Doğu bölgesinde turizme yenilik ve dijital dönüşümün gücünü getirmek için Google ile iş ortaklığı yapmaktan gurur duyuyor
UNWTO Genel Sekreteri Zurab Pololikashvili şunları söyledi: “UNWTO, Orta Doğu bölgesinde turizme yenilik ve dijital dönüşümün gücünü getirmek için Google ile ortaklık yapmaktan gurur duyuyor.
Verilerin etkin kullanımı, her boyuttaki destinasyonun turizm sektörlerini büyütmesine yardımcı olurken, aynı zamanda sürdürülebilirlik itici güç olarak turizmin sorumlu ve kapsamlı bir şekilde nasıl yönetilebileceğine dair önemli bilgiler sağlayabilir. "
Aşağıda, oturum sırasında katılımcılarla paylaşılan bölgesel seyahat verileri içgörülerinden bazıları verilmiştir:
En çok sorulan sorular
Google Arama verileri, BAE, Suudi Arabistan ve Mısır ile ilgili en çok sorulan soruların "şu anda Dubai'ye seyahat etmek güvenli mi?", "Mekke turizme açık mı?" Gibi COVID-19 seyahat kısıtlamalarıyla ilgili olduğunu gösteriyor.
"Mısır karantina listesinde mi?" Benzer şekilde ve küresel düzeyde, seyahatle ilgili en çok sorulan 100 sorunun% 45'i COVID-19, seyahat özlemi ve gerekli güvenlik önlemlerinin etkisine odaklandı.
Google Arama'daki Trendler
İki hafta önce aşının açıklanmasından bu yana, BAE'ye hava ve konaklama ile ilgili sorular, Suudi Arabistan'daki seyahat kısıtlamaları nedeniyle daha yavaş büyümeye kıyasla, salgının başlamasından bu yana ilk kez hızla arttı.
Giden uçuşlar açısından, son araştırmalar BAE'li gezginlerin% 33'ünün önümüzdeki 3-6 ay içinde yurtdışında tatil yapmayı planladığını, Suudi Arabistan'da% 25 ve Mısır'da% 20 olduğunu gösteriyor.
Pandemi, bazı seyahat ilgi alanlarını açık hava ve doğa destinasyonlarına kaydırdı. Örneğin, Suudi Arabistan'da (% 90), BAE'de (% 35) ve Mısır'da (% 20) eko ve sürdürülebilir turizm için yapılan çevrimiçi aramalarda, sorgulardaki azalmaya kıyasla doğal rezervasyonları keşfetme arayışında bir artış olmuştur. yolculuklar, lüks seyahatler ve eğlence parkları hakkında.
Yükselen iç hatlar
Kasım ayında, bölgedeki en çok yükselen destinasyonlarla ilgili arama eğilimleri, insanların ikamet ettikleri ülke ve BAE'deki Al Gharbia (Abu Dabi) ve Umm Al Quwain, Dhahran (Al Dammam) ve Al Khobar gibi şehirlerde seyahat etmeye daha fazla eğilimli olduklarını gösteriyor.
Suudi Arabistan, Mansheya El Bakry (Kahire) ve Mısır'da Sidi Gaber (İskenderiye). Aynı zamanda son haftalarda Suudi Arabistan'a (% 52) ve Mısır'a (% 80) uluslararası uçuş arayan insanlarda artış oldu.
Google'ın Orta Doğu'daki Genel Müdürü Lino Cattaruzzi, programla ilgili olarak şunları söyledi: "Dijital beceriler artık her zamankinden daha kritik ve bölgemizin daha hızlı ve daha sürdürülebilir bir şekilde iyileşmesine yardımcı olmak için hayati önem taşıyacak.
Bugünün hızlandırma programı, Orta Doğu'daki turizm kurulları ve işletmeleri için, gezgin olacak kişilerle etkileşim kurmanın yeni yollarını hazırlamaları ve bulmaları için bir fırsattır. Seyahat ve turizm sektörünün geleceği ve Google'ın ve teknolojinin daha hızlı iyileşmesine yardımcı olmak için oynayabileceği rol konusunda iyimseriz. "
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder